Müügitingimused

Müügitingimuste kehtivus Müügitingimused kehtivad lumiespresso.ee veebipoest ostleja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtte Lumi Espresso OÜ, äriregistri kood 14127230, KMKR nr. EE101914448, asukohaga Suureniidu tee 2, Viimsi, Harju maakond (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel. Veebipood võtab endale õiguse teha müügitingimustes igal ajal, sõltumata põhjusest, ühepoolselt muudatusi ja täiendusi. Veebipood ja Tarbija juhinduvad edaspidi omavahelistes suhetes võlaõigusseadusest, Eesti Vabariigi seadustest ja õigusaktidest ning käesolevates müügitingimustes kokkulepitust. Tooted ja hinnad Veebipoes müüdavate toodete juures on märgitud toote nimetus, tootekood, foto tootest, hind ja kirjeldus koos põhiomadustega. Hinnad on märgitud eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%. Kõik Veebipoes müüdavad tooted on vastavalt toote kasutamise spetsiifikale kategoriseeritud ja liigitatud erinevatesse alagruppidesse. Tootefotod on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral erineda originaalsest tootest. Veebipoel on õigus korrigeerida ja muuta igal ajal lumiespresso.ee lehel kuvatavaid hindu. Juhul kui Veebipood on muutnud hindu pärast Tarbija poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Veebipood Tarbijale tagama hinna, mis oli Veebipoes kajastatud tellimise hetkel. Veebipoel puudub täiendav kohustus kõikidest toodete omaduste ja hindade muutmisest Tarbijaid eraldi teavitada. Veebipoest ostetud kauba transport on Eesti Vabariigi piires tasuta juhul, kui kauba maksumus ületab 75€. Kauba kättetoimetamise tasu (alla 75€ tellimustel) sõltub Tarbija asukohast ning vastavalt tarneviisist. Saatmisteenuse hinnad kuvatakse Tarbijale tellimuse vormistamisel või lepitakse kokku täiendavalt enne kauba saatmist. Veebipoes näidatud tooted on üldjuhul laos olemas. Toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao ja Veebipoe programmides või kui mitu Tarbijat tellib täpselt ühel ajahetkel. Juhul kui toode puudubki laost ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võetakse eraldi Tarbijaga ühendust ning pakutakse välja puuduva toote uus tarneaeg või pakutakse asendust samaväärse teise tootega või makstakse raha tagasi. Müügilepingu jõustumine Vormistades tellimuse lumiespresso.ee Veebipoes sõlmivad Lumi Espresso OÜ ja Tarbija, kes identifitseerib end tellimusel oma isikuandmete sisestamisega, omavahel ostu-müügilepingu. Müügilepinguga kohustub Veebipood andma Tarbijale edasi tellitud kauba ning Tarbija kohustub Veebipoele tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Lumi Espresso OÜ arvelduskontole. Tellimuse vormistamine Veebipoest ostu sooritamiseks on esmalt vajalik toodetega põhjalikult tutvuda, sobivad tooted välja valida, kindel olla õige suuruse, värvivaliku ja koguse valikus ning kinnitada valik “Lisa ostukorvi” nupule klikates. Meeles tuleb pidada, et toote ostukorvi lisamine ei tähenda toote broneerimist ning toode on endiselt tellitav teistele Tarbijatele kuni tellimuse eest makse laekumiseni Lumi Espresso OÜ arveldusarvele. Ülevaate ostukorvi lisatud toodetest leiab Veebipoe lehelt üleval paremas nurgas oleva ostukorvi ikoonile klikates. Ostukorvis olevate toodete juures on kuvatud toodete hinnad ning kogu ostukorvi maksumus. Veebipoes tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis klikata “Vormista tellimus”. Tellimuse vormistamise lehel tuleb täita nõutud andmeväljad (nimi, kontakttelefon, e-posti aadress, kättetoimetamise aadress), valida kohaletoimetamise viis ning lõpuks klikata “Kinnita tellimus”. Seejärel suunatakse pangalingi kaudu või arvega tellimuse eest tasuma. Tarbijal on kohustus tellimuse vormistamisel esitada tõesed andmed. Veebipood ei vastuta tellimuse täitmisel ebakorrektsete andmete sisestamisest tingitud tagajärgede eest. Enne tasumist kinnitab Tarbija, et on tutvunud ning nõustub Veebipoe kasutustingimustega. Tellimuse eest saab tasuda pangaülekandega. Pangaülekande juures tuleks makse selgituse lahtrisse märkida tellimuse number. Tarbija poolt esitatud tellimus võetakse töösse ja komplekteeritakse kokku koheselt peale tellitud toodete eest makse laekumist Lumi Espresso OÜ arvelduskontole. Tellimuse kohaletoimetamine Veebipoest ostetud kaubad toimetatakse Tarbijale Eesti Vabariigi piires Itella Kullerveo kulleriga koju kätte või Itella SmartPosti pakiautomaatide vahendusel (3-10 tööpäeva jooksul). Kõik espressomasinad toimetatakse ukseni, kõik teised kaubad pakiautomaati (va juhul, kui espressomasinaga koos telliti ka teisi kaupu – siis toimetatakse kõik uksest ukseni). Tarbijal on kohustus tellimuse vormistamisel esitada tõesed ja kehtivad andmed tellitud kauba kättesaamiseks. Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest, kui kaup on Veebipoe poolt logistikapartnerile üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud muudest asjaoludest, mida Veebipood mõjutada ei saa. Kulleriga koju kätte teenuse puhul teavitab logistikapartner telefoni teel Tarbijat ning lepib kokku kauba üleandmiseks täpse kellaaja. Pakiautomaadi teenuse puhul teavitatakse Tarbijat SMS-i teel kauba jõudmisest Tarbija poolt valitud pakiautomaati. Veebipoest tellitud kaubale ise järele tulles, selleks eelnevalt tellimuse juures tehtud valikust lähtudes, palutakse esitada ostudokument ja isikut tõendav dokument. Juhul kui kaubale tuleb järele tellijast erinev isik, võiks sellest eelnevalt teada anda, ostudokument on sel juhul samuti nõutav. Kauba tagastamine ja tellimusest taganemine Tarbijal on õigus pärast tellimuse kättesaamist ja Veebipoes sõlmitud ostu-müügilepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Juhul kui Tarbija soovib tellimusest taganeda, siis kohustub Tarbija sellest viivitamatult Veebipoodi teatama (kirjutades e-postiaadressile hello@lumiespresso.ee). Teates tuleb edastada tellimuse esitamise täpsed andmed, millest soovitakse taganeda (tellimuse number ja tellimuse esitaja kontaktandmed). Tarbija on kohustatud kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et eelnimetatud perioodi jooksul on kaup üle antud transportteenuse pakkujale. Veebipood võtab tagasi ainult kasutamata ja kahjustamata originaalpakendis tooteid. Tarbija peab toote originaalpakendi avama ettevaatlikult ja seda kahjustamata. Veendumaks toote olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama toodet üksnes nii, nagu ette on nähtud tootemanuaalis. Juhul kui tagastatav toode või selle originaalpakend on rikutud võtab Veebipood õiguse toote eest Tarbijale selle eest tasutud summat mitte tagastada. Toote tagastamisega kaasnevad transporditeenuse kulud kannab Tarbija, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule. Veebipoele tagastatud kaupade eest kantakse Tarbijale raha tagasi esimesel võimalusel peale kauba tagasisaabumist Veebipoodi (mitte hiljemalt kui 14 kalendripäeva jooksul). Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine tellimuse eest. Juhul, kui kaup antakse Tarbijale kätte kohapeal, siis Tarbija veendub tellitud kauba õigsuses koheselt. Juhul kui kaubal esineb väliseid ja nähtavaid vigastusi või kaup ei vasta koguseliselt ostu-müügilepingule, on Tarbijal õigus kaupa mitte vastu võtta, teavitades sellest Veebipoe esindajat kohapeal. Võttes kauba vastu, kinnitab Tarbija, et üleandmisel anti tellitud kaup, pakendid olid terved ning väliseid puudusi ei olnud. Veebipood võtab õiguse allahinnatud kaupu mitte tagasi võtta. Veebipood võtab endale õiguse loobuda ostu-müügitehingust, kui Veebipoes kajastuv toote hind on inimliku eksituse või mõne süsteemi tehnilise vea tõttu tegelikkusest suurel määral erinev. Veebipoel on õigus taganeda ostu-müügilepingust juhul kui tellitud kaup puudub inimliku eksimuse tõttu Veebipoe või tarnija laost ning seda ei ole võimalik mõisliku aja jooksul ja mõistlikel tingimustel Tarbijale hankida. Veebipoel on õigus ostu-müügilepingust taganeda vääramatu jõu tõttu ehk Tarbijapoolse tellimuse täitmist takistab asjaolu, mida Veebipood ei saanud ette näha, ära hoida või mõjutada. Pretensioonide esitamine Veebipood vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba kauba üleandmise hetkel ning mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale. Sellest esimese kuue kuu jooksul kauba üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba toodete üleandmise ajal. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, esitades selleks arve, mille alusel kauba eest tasuti. Puuduse tekkimise põhjuste tõendamise kohustus on esimesel kuuel kuul pärast ostu tegemist Veebipoel, hiljem tuleb neid asjaolusid tõendada Tarbijal. Juhul kui kaubal esineb väliseid ja nähtavaid vigastusi või kaup ei vasta koguseliselt või tootena ostu-müügilepingule, on Tarbijal õigus esitada Veebipoele sellekohane pretensioon, saates e-maili hello@lumiespresso.ee. Juurde on märgitud tellimuse esitaja kontaktandmed, tellimuse number ja tingimustele mittevastavuse või puuduse kirjeldus. Pretensioonile vastab Veebipood esimesel võimalusel, kuid mitte hiljemalt kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest. Puudustega kauba asendamise korral võtab Veebipood õiguse nõuda Tarbijalt puudusega kauba tagastamist. Puudusega kauba asendamisega või parandamisega seotud kulud kannab Veebipood. Veebipood ei vastuta kaubal esineva puuduste eest, mis on tekkinud toodete mittesihtotstarbelisest kasutamisest ja loomulikust kulumisest; Tarbija hooletusest tulenevatel põhjustel ja toodete kasutusjuhendis märgitud õpetuste mittejärgimise tulemusel. Nimetatud juhtudel Tarbija nõuet ei rahuldata. Pretensiooni võib Tarbija esitada erinevatele tootmis- ja materjalivigadele. Peale pretensiooni esitamist teostab Veebipood ekspertiisi tootel esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks. Ekspertiisi kulud katab Tarbija ettemaksuna. Juhul kui Veebipood ja Tarbija ei suuda omavahel pretensiooni lahendamisel kokkuleppele jõuda, on Tarbijal õigus esitada kaebus tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu (www.tarbijakaitseamet.ee) või pöörduda Harju Maakohtusse. Muud tingimused Tarbija on teadlik ja nõustub, et Veebipood säilitab ja võib teostada Tarbija poolt avaldatud isikuandmete töötlemist vastavalt õigusaktidele ja müügitingimustele. Tarbija on enne ostu-müügilepingu sõlmimist lugenud ja tutvunud müügitingimustega ning mõistab nende sisu ja kinnitab seda vastava valikuga tellimuse sooritamisel Veebipoest, märkides linnukese aknas “nõustun Veebipoe müügitingimustega”. Veebipood vastutab selle eest, et müüdavad kaubad on uued ja kasutamata (juhul kui toote kirjelduses ei ole märgitud teisiti) ning kauba kohta esitatud andmed on õiged ja vastavad kaubale.

1

Ametlik esindaja

Lumi Espresso OÜ on Rocket Milano S.r.l. (Rocket Espresso) ametlik esindaja Eestis.

2

Vahetu suhtlemine

Oleme Teie jaoks alati olemas ka päriselt. Kaugel sellest, et me oleme vaid e-pood. Helista meile, kirjuta meile. Jagame nõu, kui vaja tuleme kohale ja seadistame Sinu uue masina ja jahvataja. Oleme olemas päriselt.

3

Usaldusväärne järelteenindus

Meil on professionaalne järelteenindus koos professionaalse meeskonnaga, kes lahendab kõik võimalikud mured kiirelt ja korrektselt. Rocket Espresso Milano seisab samuti meie seljataga.