Milline masin (või jahvataja) sobib just mulle?
Sellele on keeruline otseselt vastata. Üks, mis on kindel – täpselt sama kvaliteediga espressot valmistavad kõik masinad.
Siin on tabel, mis toob selgelt välja masinate erinevused.
Kui Sul on lisaküsimusi – palun võta ühendust ja selgitame ning arutame pikemalt.
Kui kaua tarne aega võtab ja kui palju see maksab?
Juhul kui inimliku eksituse tõttu toode puudub laost, võetakse Tarbijaga eraldi ühendust ning selgitatakse välja uus tarneaeg või asendatakse kaup samaväärse tootega.
Mida peaksin tegema, kui saan kahjustatud või vale toote?
Kahjustatud või vale toote saamise puhul võtta koheselt ühendust Veebipoega meiliaadressil hello@lumiespresso.ee. Tooteid saab tagastada 14 päeva jooksul peale ostu sooritamise kuupäeva. Vale toode vahetatakse ümber õige vastu (toote laos olemasolu korral), kahjustatud toote puhul korraldatakse ekspertiis kahjustuste põhjuste väljaselgitamiseks.
Kuidas käituda, kui toode ei sobi?
Toodet on õigus tagastada 14-päeva jooksul, juhul kui seda ei ole kasutatud või kahjustatud ning on originaalpakendis. Tagastamise kulud kannab klient.
Mida teha, kui masin või jahvataja ei tööta?
Võta palun ühendust hello@lumiespresso.ee ning kindlasti lisa juurde ka masina või jahvataja seerianumber. See on esimene, mida nii ehk naa küsime. Selle leiad masinalt.
Mida teha, kui ühest Sinu ja Rocket Espresso heas koostöös valmistatud suurepärasest espressost jääb väheks?
Tuleb kohe teha teine veel!
Head nautimist!
1
Lumi Espresso OÜ on Rocket Milano S.r.l. (Rocket Espresso) ametlik esindaja Eestis.
2
Oleme Teie jaoks alati olemas ka päriselt. Kaugel sellest, et me oleme vaid e-pood. Helista meile, kirjuta meile. Jagame nõu, kui vaja tuleme kohale ja seadistame Sinu uue masina ja jahvataja. Oleme olemas päriselt.
3
Meil on professionaalne järelteenindus koos professionaalse meeskonnaga, kes lahendab kõik võimalikud mured kiirelt ja korrektselt. Rocket Espresso Milano seisab samuti meie seljataga.